Jak nie strzelić sobie w kolano – czyli o sztuce dobrego kierowania pracownikami.

Paweł, 37 lat, specjalista ds. obsługi klienta w branży reklamowej. Od 7 miesięcy pracuje w Twojej firmie, a do Jego zadań należy obsługa klientów VIP. Kilka dni temu przekazałeś mu nowe zadanie – ma przygotować materiały reklamowe takie jak katalogi, ulotki, foldery. Jesteś raczej zadowolony z Jego pracy, choć pamiętasz, że w pierwszym miesiącu naraził firmę na starty. Dzisiaj rano, dotarła do Ciebie pogłoska, że Paweł myśli o zmianie pracy i skarży się na wysoki poziom stresu w Twojej firmie.

  • Ile osób odeszło ostatnio z Twojego zespołu?
  • Jak często musisz zwalniać je sam?
  • Co myślisz, kiedy pracownik nie spełnia Twoich oczekiwań?
  • Co myślą o Tobie Twoi pracownicy?

Szkolenia biznesowe, kiedy:

  • jesteś właścicielem firmy zatrudniającym pracowników,
  • jesteś szefem zespołu,
  • przygotowujesz się do roli menadżera,
  • wdrażasz pracowników,
  • jesteś pracownikiem działu personalnego,
  • jesteś szefem Pawła.

Szkolenia biznesowe nauczą Cię:

  • jak unikać błędów, najczęściej popełnianych przez szefów,
  • czym jest prawdziwe motywowanie,
  • jak rozpoznać czego potrzebują pracownicy,
  • jak dać ludziom to czego potrzebują,
  • jak przydzielać pracownikom zadania,
  • jak prowadzić trudne rozmowy,
  • jak rozwijać pracowników.
kontakt z Klientami
Michał Toczyski
M: 693 909 585
E: