Jak nie strzelić sobie w kolano – czyli o sztuce dobrego kierowania pracownikami.
Paweł, 37 lat, specjalista ds. obsługi klienta w branży reklamowej. Od 7 miesięcy pracuje w Twojej firmie, a do Jego zadań należy obsługa klientów VIP. Kilka dni temu przekazałeś mu nowe zadanie – ma przygotować materiały reklamowe takie jak katalogi, ulotki, foldery. Jesteś raczej zadowolony z Jego pracy, choć pamiętasz, że w pierwszym miesiącu naraził firmę na starty. Dzisiaj rano, dotarła do Ciebie pogłoska, że Paweł myśli o zmianie pracy i skarży się na wysoki poziom stresu w Twojej firmie.
- Ile osób odeszło ostatnio z Twojego zespołu?
- Jak często musisz zwalniać je sam?
- Co myślisz, kiedy pracownik nie spełnia Twoich oczekiwań?
- Co myślą o Tobie Twoi pracownicy?
Szkolenia biznesowe, kiedy:
- jesteś właścicielem firmy zatrudniającym pracowników,
- jesteś szefem zespołu,
- przygotowujesz się do roli menadżera,
- wdrażasz pracowników,
- jesteś pracownikiem działu personalnego,
- jesteś szefem Pawła.
Szkolenia biznesowe nauczą Cię:
- jak unikać błędów, najczęściej popełnianych przez szefów,
- czym jest prawdziwe motywowanie,
- jak rozpoznać czego potrzebują pracownicy,
- jak dać ludziom to czego potrzebują,
- jak przydzielać pracownikom zadania,
- jak prowadzić trudne rozmowy,
- jak rozwijać pracowników.
Kontakt z Klientami
E: