Kiedy powiem sobie dość – czyli o sztuce dobrego rozstawania się z pracownikiem.

Zatrudniłeś Piotra 6 lat temu, a może 4 czy 3.. nieważne. Istotne jest to, że nie jesteś zadowolony z jego pracy. Piotr uczył się bardzo powoli, a nawet teraz po kilku latach popełnia wiele błędów. Jego błędy są kosztowne i demotywują zespół, na dodatek Piotr się spóźnia i ucieka na zwolnienia lekarskie. Dwa razy powiedział Ci nieprawdę.

  • Na ile praca Piotra przybliża Cię do celu?
  • Co zyskujesz zatrzymując Piotra w zespole?
  • Co tracisz zatrzymując Piotra w zespole?
  • Co powstrzymuje Cię przed decyzją o rozstaniu z pracownikiem?

Skorzystasz ze szkolenia dla firm, kiedy:

  • jesteś właścicielem firmy zatrudniającym pracowników,
  • jesteś szefem zespołu,
  • przygotowujesz się do roli menadżera,
  • jesteś pracownikiem działu personalnego,
  • jesteś szefem Piotra.

Szolenia biznesowe nauczą Cię:

  • jak pracować z pracownikiem osiągającym słabsze wyniki?
  • w którym momencie podjąć decyzję o rozstaniu?
  • jak rozstać się w zgodzie z prawem?
  • jak rozstać się z pracownikiem na zasadzie win‑win?
  • jak przeprowadzić trudną rozmowę?
  • jak przygotować zespół na zmianę?
  • jak nie popsuć atmosfery w firmie podczas zwalniania pracownika?
kontakt z Klientami
Michał Toczyski
M: 693 909 585
E: