Kiedy powiem sobie dość – czyli o sztuce dobrego rozstawania się z pracownikiem.
Zatrudniłeś Piotra 6 lat temu, a może 4 czy 3.. nieważne. Istotne jest to, że nie jesteś zadowolony z jego pracy. Piotr uczył się bardzo powoli, a nawet teraz po kilku latach popełnia wiele błędów. Jego błędy są kosztowne i demotywują zespół, na dodatek Piotr się spóźnia i ucieka na zwolnienia lekarskie. Dwa razy powiedział Ci nieprawdę.
-
Na ile praca Piotra przybliża Cię do celu?
- Co zyskujesz zatrzymując Piotra w zespole?
- Co tracisz zatrzymując Piotra w zespole?
- Co powstrzymuje Cię przed decyzją o rozstaniu z pracownikiem?
Skorzystasz ze szkolenia dla firm, kiedy:
- jesteś właścicielem firmy zatrudniającym pracowników,
- jesteś szefem zespołu,
- przygotowujesz się do roli menadżera,
- jesteś pracownikiem działu personalnego,
- jesteś szefem Piotra.
Szolenia biznesowe nauczą Cię:
- jak pracować z pracownikiem osiągającym słabsze wyniki?
- w którym momencie podjąć decyzję o rozstaniu?
- jak rozstać się w zgodzie z prawem?
- jak rozstać się z pracownikiem na zasadzie win‑win?
- jak przeprowadzić trudną rozmowę?
- jak przygotować zespół na zmianę?
- jak nie popsuć atmosfery w firmie podczas zwalniania pracownika?
Kontakt z Klientami
E: