Musimy pogadać – czyli o sztuce prowadzenia rozmów.
Nie widzisz, nie słyszysz, nie mówisz... i wcale Ci się to nie podoba.
Nie umiesz jednak porozmawiać tak, aby osiągnąć cel i nie stracić dobrej relacji. Kiedy zaczynasz rozmowę to kończy się ona, albo kłótnią, albo fochem. Wiele razy zdarzyło Ci się przemilczeć trudny temat w relacji z pracownikiem lub kolegą z pracy. Musiałeś wytłumić złość, schować ją do środka, ugryźć się w język. Poświęcić swoje granice, aby nie wejść w konflikt.
- Jak rozmawiać, aby druga strona dobrze nas rozumiała?
- Co w rozmowie jest ok a co niedopuszczalne?
- Dlaczego niektórzy szefowie osiągają lepsze wyniki niż inni?
Skorzystasz ze szkolenia dla firm, kiedy:
- jesteś właścicielem firmy zatrudniającym pracowników,
- jesteś szefem zespołu,
- przygotowujesz się do roli menadżera,
- jesteś pracownikiemdziału personalnego.
Szkolenia biznesowe dla firm nauczą Cię:
- jak rozpoznawać swoje emocje i jak adekwatnie do nich reagować,
- w jaki sposób prowadzić dobrą rozmowę,
- jakie są schematy bezpiecznych rozmów,
- jak pytać i słuchać, aby rozmowa była dialogiem,
- jak poprzez rozmowę rozwijać pracownika,
- kiedy feedback jest skuteczny.
Kontakt z Klientami
E: