Musimy pogadać – czyli o sztuce prowadzenia rozmów.

Nie widzisz, nie słyszysz, nie mówisz... i wcale Ci się to nie podoba.

Nie umiesz jednak porozmawiać tak, aby osiągnąć cel i nie stracić dobrej relacji. Kiedy zaczynasz rozmowę to kończy się ona, albo kłótnią, albo fochem. Wiele razy zdarzyło Ci się przemilczeć trudny temat w relacji z pracownikiem lub kolegą z pracy. Musiałeś wytłumić złość, schować ją do środka, ugryźć się w język. Poświęcić swoje granice, aby nie wejść w konflikt.

  • Jak rozmawiać, aby druga strona dobrze nas rozumiała?
  • Co w rozmowie jest ok a co niedopuszczalne?
  • Dlaczego niektórzy szefowie osiągają lepsze wyniki niż inni?

Skorzystasz ze szkolenia dla firm, kiedy:

  • jesteś właścicielem firmy zatrudniającym pracowników,
  • jesteś szefem zespołu,
  • przygotowujesz się do roli menadżera,
  • jesteś pracownikiemdziału personalnego.

Szkolenia biznesowe dla firm nauczą Cię:

  • jak rozpoznawać swoje emocje i jak adekwatnie do nich reagować,
  • w jaki sposób prowadzić dobrą rozmowę,
  • jakie są schematy bezpiecznych rozmów,
  • jak pytać i słuchać, aby rozmowa była dialogiem,
  • jak poprzez rozmowę rozwijać pracownika,
  • kiedy feedback jest skuteczny.
kontakt z Klientami
Michał Toczyski
M: 693 909 585
E: